A100890529 |
Formació pedagògica de la dotació d'equipaments de panells digitals |
2023-2024 |
Curs. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
6/3/2024 - 22/5/2024 (20 hores) de 17:00h a 19:00h |
|
INS Ramon Turró i Darder |
|
av. Tarragona, 4-12 (Malgrat de Mar)  |
|
|
Format |
Semipresencial |
Sincronicitat |
Mixt |
Organització |
Àrea de Cultura Digital
|
| |
|
LA INSCRIPCIÓ ES TANCARÀ EL DIA 3 DE MARÇ PER PODER ASSIGNAR LES PLACES |
| |
Accessos |
Veure Plànol
|
Tipus activitat |
PATE Formació pedagògica de la dotació d'equipaments de panells digitals
|
| |
Inscripció |
31/08/2023 - 06/03/2024 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Aquesta formació vol donar a conèixer l’ús pedagògic dels panells digitals a les aules. L’arribada dels panells digitals als centres educatius ha de convertir-se en un recurs pel desenvolupament de les activitats d’ensenyament-aprenentatge a les aules, on es vehiculi l’aprenentatge amb la col·laboració i la interacció digital de tot l’alumnat i professorat.
Els aprenentatges es vinculen amb el currículum mitjançant el disseny de propostes didàctiques per aplicar a l’aula on el panell esdevé una peça de transformació educativa a l’aula.
|
| |
Objectius |
- Conèixer les característiques bàsiques i funcionalitats dels panells digitals.
- Donar a conèixer les possibilitats didàctiques que ofereixen els panells digitals en les programacions d’aula.
- Conèixer les metodologies i estratègies de gestió d’aula i organització de grups tot vehiculant l’ús dels panells digitals a activitats d’ensenyament-aprenentatge.
- Dissenyar activitats o reptes interactius i dinàmics que aprofitin les funcionalitats del panell digital per desenvolupar diferents competències del currículum.
- Donar a conèixer exemples de projectes i activitats, amb ús dels panells digitals, d’implementació a l’aula.
|
| |
Continguts |
- Característiques bàsiques i funcionalitats dels panells digitals.
- Estratègies per dissenyar activitats interactives.
- Integració de vídeos, imatges i altres recursos multimèdia.
- Adaptació de situacions d’aprenentatge.
|
| |
Observacions |
|
| |
Formador/a |
Jordi Martí Jordà
|
| |
Avaluació |
Participació activa.
Realització de les tasques proposades.
Elaboració d’una proposta didàctica competencial.
|
| |
Requisits de certificació |
- Cal haver fet i superat el 100% de les tasques proposades.
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials.
|
| |
Persones destinatàries |
Personal docent d’educació infantil, educació primària, educació secundària i altres estudis.
|
| |
E-mail |
a8930008@xtec.at
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
06/03/2024 |
1700 |
1830 |
Sessió 2 |
dimecres |
13/03/2024 |
1700 |
1900 |
Sessió 3 |
dimecres |
03/04/2024 |
1700 |
1900 |
Sessió 4 |
dimecres |
17/04/2024 |
1700 |
1900 |
Sessió 5 |
dimecres |
24/04/2024 |
1700 |
1900 |
Sessió 6 |
dimecres |
08/05/2024 |
1700 |
1900 |
Sessió 7 |
dimecres |
22/05/2024 |
1700 |
1830 |
|
| |